Hallo lezer( s),
De Australian Bush Flowers verdienen het niet dat hier nog zo weinig over geschreven staat. Niet dat ik me verantwoordelijk voel voor het wel en wee van Ian maar toch.
De Australian Bush Flowers is een prachtig systeem gemaakt door Ian White en zijn toenmalige vrouw Kristin in de ongerepte natuur van Australie. De energie ligt daar nog voor het oprapen. Het is een systeem welk neigt tegen het homeopatische en beschikt over een zeer ruim emotioneel, mentaal spiritueel repertorium en daarnaast behulpzaam is bij een groot aantal lichamelijke klachten. Een van deze klachten betreft "onvruchtbaarheid"
Ian heeft in zijn systeem voor vrouwen, die zonder dat daarbij een fysieke oorzaak te vinden is, een aantal bloesemremedies beschikbaar die kunnen helpen om die onvruchtbaarheid op te heffen. Ik heb hier niet de intentie om zwangerloze vrouwen blij te maken, omdat de bloesemremedies absoluut niet in elke gevallen uitkomst zullen bieden.
Sommige van deze remedies worden reeds in Brazilie en Zwitserland in diverse ziekenhuizen ingezet als alternatief voor hormoontherapie.
Het is de moeite waard wat meer over deze set te weten te komen.
Groetjes Wim