Voor vrouwen die onvruchtbaar zijn zonder fysieke redenen

68 bloesem remedies geprepareerd door Ian White.

Voor vrouwen die onvruchtbaar zijn zonder fysieke redenen

Berichtdoor w.canton op 05 Jan 2005, 18:27

Hallo lezer( s),

De Australian Bush Flowers verdienen het niet dat hier nog zo weinig over geschreven staat. Niet dat ik me verantwoordelijk voel voor het wel en wee van Ian maar toch.

De Australian Bush Flowers is een prachtig systeem gemaakt door Ian White en zijn toenmalige vrouw Kristin in de ongerepte natuur van Australie. De energie ligt daar nog voor het oprapen. Het is een systeem welk neigt tegen het homeopatische en beschikt over een zeer ruim emotioneel, mentaal spiritueel repertorium en daarnaast behulpzaam is bij een groot aantal lichamelijke klachten. Een van deze klachten betreft "onvruchtbaarheid"

Ian heeft in zijn systeem voor vrouwen, die zonder dat daarbij een fysieke oorzaak te vinden is, een aantal bloesemremedies beschikbaar die kunnen helpen om die onvruchtbaarheid op te heffen. Ik heb hier niet de intentie om zwangerloze vrouwen blij te maken, omdat de bloesemremedies absoluut niet in elke gevallen uitkomst zullen bieden.

Sommige van deze remedies worden reeds in Brazilie en Zwitserland in diverse ziekenhuizen ingezet als alternatief voor hormoontherapie.

Het is de moeite waard wat meer over deze set te weten te komen.

Groetjes Wim
Gebruikers-avatar
w.canton
150+
150+

Berichtdoor loenatick op 11 Jan 2005, 22:33

beste wim,

zou je mij daar wat meer over kunnen willen vertellen? weet wel al veel van deze remedie's maar zou graag van jou hier nog wat van horen!

vast bedankt!!
loentje :roll:

<Judith>
Gebruikers-avatar
loenatick
0+
0+

Berichtdoor w.canton op 12 Jan 2005, 17:38

Hoi Judith,

Ik heb Ian White ontmoet op een workshop. Tijdens deze workshop heeft hij uitgebreid de werking van het endocrine systeem uitgelegd en de relatie met zijn bloesemremedies. De belangrijkste boodschap die hij op die dag bracht was toen hij zei;" Het functioneren van de endocrine kun je vergelijken met een orkest, als een instrument vals klinkt, klinkt de muziek niet", m.a.w. als een hormoonklier haar werk niet goed doet, heeft dat gevolgen voor het hele hormonale systeem. Je gebruikt de bloesemremedies om het hormoonstelsel energetisch in evenwicht te brengen.

De bloesemremedies met name die voor de eierstokken, dienen volgens een opgesteld plan ingenomen te worden gedurende langere tijd om uiteindelijk het gewenste resultaat te bereiken. Een termijn van 6 maanden komt voor.

Groetjes Wim
Gebruikers-avatar
w.canton
150+
150+

Berichtdoor loenatick op 12 Jan 2005, 18:01

Gebruikers-avatar
loenatick
0+
0+

Re: Voor vrouwen die onvruchtbaar zijn zonder fysieke redenen

Berichtdoor Lieveke op 15 Sep 2008, 16:05

Hallo,

Ik heb een klein vraagje hieromtrent. Wij zijn bezig met een IVF-programma en helaas al 2 pogingen zonder succes. Nu is mijn vraag of er bij de Australian Bush Flowers een bloesem bestaat die de innesteling van een embryo kan ondersteunen. Nu gebeurt dit met een hoop hormonen die ik moet nemen, maar ik wil het volgende poging op een natuurlijke manier ondersteunen.
Ik weet dat She Oak helpt om de hormoonbalansen van het lichaam te regelen (zelf met gewerkt 2 jaar geleden), maar is dit ook een ondersteuning voor de innesteling?
Ik ben volop bezig met een cursus ABF, maar hierover heb ik nog niets gevonden.

Alvast bedankt.
Ciao,
Lieve
Lieveke
0+
0+

Berichtdoor w.canton op 17 Sep 2008, 20:21

Hallo Lieve,

De She oak levert een bijdrage aan het herstellen van het hormoonstelsel op energetisch niveau en levert daarmee een algemene bijdrage aan het bereiken van zwangerschap. Niet meer en niet minder. Als ondersteuning naast reguliere hulp kan het gebruik van bloesemremedies van welke producent dan ook een bijdrage leveren om jullie doel te bereiken. Naast emotionele redenen zijn er ook fysieke redenen die niet direct door de reguliere geneeskunde als zodanig erkend worden een belemmering kunnen zijn. Ook daar zou je aandacht voor kunnen hebben. Dat is overigens niet iets om zelf mee aan de slag te gaan. Is hiermee je vraag voldoende beantwoord ?

Liefs Wim
Gebruikers-avatar
w.canton
150+
150+

Berichtdoor Lieveke op 18 Sep 2008, 07:33

Hallo Wim,

Bedankt voor je snelle reactie. Fysiek (medisch) is bij mij alles inorde. Ik denk gewoon dat bij mij mijn lichaam blokkeert door alle hormonen die je voor zo'n poging moet gebruiken. Ik denk dat mijn lichaam zegt: "Ik krijg toch alles van buiten, waarom zelf terug in werking schieten" (als het nodig is hé, op de moment van het innestelen) Vandaar dat ik graag bij een volgende poging de laatste hormonenstap wil laten en mijn lichaam zijn eigen gang wil laten gaan, met eventuele ondersteuning van ABFE.
(2 jaar geleden had ik PCO-syndroom en met ABFE is dit opgelost geraakt)

Nogmaals bedankt voor je reactie
Ciaokes,
Lieve
Lieveke
0+
0+

Berichtdoor w.canton op 18 Sep 2008, 18:40

Hoi Lieve,

Doe vooral je ding Lieve, maar ga wel eens voelen wat er mis zou kunnen zijn. In je respons lees ik veel " Ik denk".

Succes ermee,

Liefs Wim
Gebruikers-avatar
w.canton
150+
150+

Terug naar Australian Bush Flower Essences