Het is momenteel 20 Apr 2014, 14:21

vraagje over inwerktijd...

Heb je vragen over of ervaring met Bach Bloesem Remedies in het algemeen? Dan ben je hier in het juiste forum!
  • Auteur
  • Bericht

nikky39

0+

0+

vraagje over inwerktijd...

Bericht21 Aug 2009, 14:23

hai
ik heb al 11 jaar last van een angststoornis ,als ik in de stress vlieg komt hij weer erger naar voren,
in de tussenposes leef ik sterk en blij.maar als ik weer in de stress vlieg dan begint het hele verhaal weer van voren af aan..
nu ben ik bij een bloesemtherapeute geweeest en die heeft via spierspanningstest een aantal druppels op mijn tong gedaan, en daarna kreeg ik nog een flesje mee, ook kwam ze erachter dat ik diverse blokkades had en eerst werken we aan de eerste volgens mijn spiertest.
het klopte allemaal, de leeftijd waarin de eerste blokkade zat en de druppels matchen ook, alleen nu voel ik me nog zo ellendig, af en toe voel ik me beter, en ik slik geen oxazemapn meer omdat ik mezelf wil leren voelen.
is het zo dat de bloesems je meer inzicht geven en je helpen betr te denken?
ik vind het allemaal zo gek, ik verwachtte ook niet dat het direct over was of is hoor, maar zou graag weten hoe dit zo werkt allemaal.

groetjes,nynke

nikky39

0+

0+

Re: vraagje over inwerktijd...

Bericht21 Aug 2009, 18:21

ik slik niet van bach maar van andere bloesems n.l
adrenal miasm
archangel jophiel
metatron
terra

nikky39

0+

0+

WIE WIL DEZE DRINGENDE VRAG BEANTWOORDEN!!!

Bericht23 Aug 2009, 11:32

nikky39 schreef:hai
ik heb al 11 jaar last van een angststoornis ,als ik in de stress vlieg komt hij weer erger naar voren,
in de tussenposes leef ik sterk en blij.maar als ik weer in de stress vlieg dan begint het hele verhaal weer van voren af aan..
nu ben ik bij een bloesemtherapeute geweeest en die heeft via spierspanningstest een aantal druppels op mijn tong gedaan, en daarna kreeg ik nog een flesje mee, ook kwam ze erachter dat ik diverse blokkades had en eerst werken we aan de eerste volgens mijn spiertest.
het klopte allemaal, de leeftijd waarin de eerste blokkade zat en de druppels matchen ook, alleen nu voel ik me nog zo ellendig, af en toe voel ik me beter, en ik slik geen oxazemapn meer omdat ik mezelf wil leren voelen.
is het zo dat de bloesems je meer inzicht geven en je helpen betr te denken?
ik vind het allemaal zo gek, ik verwachtte ook niet dat het direct over was of is hoor, maar zou graag weten hoe dit zo werkt allemaal.

groetjes,nynke
Gebruikers-avatar

madeleine

C.I.N.T. Therapeut

C.I.N.T. Therapeut

Re: vraagje over inwerktijd...

Bericht26 Aug 2009, 16:37

Beste Nynke,
Ik heb met veel aandacht jouw verhaal gelezen.
Wat ik begrijp is dat jij al heel lang met bepaalde klachten te maken hebt.
Via dit forum kan ook niemand, denk ik, je raad geven.
Wil je echt van je klachten af, kijk dan bij www.cint.nl. Daar vind je therapeuten bij jou in de buurt, die volgens de methodiek van Dietmar Krämer werken.
Dit houdt in het kort in, dat laagje voor laagje "afgeschild" wordt en de werkelijk oorzaak van jouw klachten behandeld word.
Vriendelijke groet,
Madeleine Meuwessen

Terug naar Algemene vragen en/of ervaringen