Tot nu toe heb ik altijd eenvoudige probleempjes bij dieren behandeld met de gangbare manier van werken met bloesems.
Met de Dietmar Kramer methode (heb nu boek 1 t/m 3 gelezen) durfde ik ook wel wat langer bestaande complexe problemen aan. Het is me nu twee keer gebeurt dat ik in eerste instantie uitwendige bloesems of decompensatiebloesems over het hoofd zag. Zo gaf ik mijn eigen hond oa Heather in het flesje. Nou en hij werd vreselijk Heather. Zat de hele dag te huilen als ik er niet was. Heb toen Mustard toegevoegd aan het flesje en ook Walnut omdat Beech ook wat bijwerkingen gaf. Nu is het flesje echt een schot in de roos en ik heb hem in 8 jaar tijd nog nooit zo goed in zijn vel zien zitten.
Bij dieren vind ik de decompensatiefase vaak wat lastiger waar te nemen. Dus ik vraag met af wat er gebeurt als ik bij een dier met langdurige complexe problemen in de decompensatiefase start terwijl voor mijn idee het probleem in de compensatiefase zit. Gewoon uit voorzorg een level hoger dus. Kan dit 'bijwerkingen' geven.
Groet,
Sandra